informatie
restaurant jun
Frederik Hendrikstraat 98
1052 HZ Amsterdam
T +31 20 785 9185
E info@restaurantjun.nl
IBAN: NL46 INGB 0008 8527 70
BIC: INGBNL2A
KvK: 34330430
BTW id: NL002421911B35
veel gestelde vragen
Wat zijn de openingstijden van Restaurant Jun?
Restaurant Jun is geopend van woensdag tot en met zondag, van 17:30 tot 21:30. Op deze dagen zijn ook privédiners mogelijk. Voor wie liever thuis wil genieten van onze gerechten, bieden we een afhaalservice aan van 16:00 tot 21:00. We kijken ernaar uit om je in ons restaurant te verwelkomen of een maaltijd voor je klaar te maken om af te halen!
Is het restaurant goed te bereiken met het openbaar vervoer?
Ja, ons restaurant is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Als je vanuit Amsterdam reist, kun je de GVB-lijnen 3, 5, 18, 21 nemen, en voor streekvervoer is lijn 80 beschikbaar. Voor degenen die vanuit het Centraal Station komen, is bus 18 de beste optie. Hierdoor is het voor iedereen eenvoudig om ons te bezoeken, waar je ook vandaan komt.
Is er een parkeergelegenheid bij Restaurant Jun?
Ja, bij Restaurant Jun is er parkeergelegenheid beschikbaar. Je kunt in de straat en in de nabije omgeving parkeren. Let wel op, dit is betaald parkeren. We adviseren je om de lokale parkeerregels en -tarieven te controleren.
Heeft Restaurant Jun een rolstoeltoegankelijke ingang en faciliteiten?
Ja, De ingang van Restaurant Jun en de toiletten zijn goed toegankelijk voor rolstoelen. Als je ons laat weten dat je met een rolstoel komt, kunnen we je een ruime plaats geven.
Is reserveren bij Restaurant Jun noodzakelijk? En hoe kan ik reserveren?
Reserveren is bij Restaurant Jun niet verplicht, maar we bevelen je het wel aan om te voorkomen dat er geen plaats meer voor je is. Je kunt op onze reserveringspagina eenvoudig een reservering maken voor 1 t/m 6 personen. Voor meer personen kun je een groepsreservering aanvragen.
Biedt Restaurant Jun ook groepsreserveringen aan?
Ja, groepsreserveringen zijn mogelijk. Wij vragen een aanbetaling van 20 euro per persoon. Op onze reserveringspagina kun je een reservering aanvragen voor een groep van 7 of meer personen. Wij nemen je aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling en laten je weten of er tafels beschikbaar zijn.
Welke mogelijkheden zijn er voor gasten met allergieën in Restaurant Jun?
Restaurant Jun heeft een duidelijke lijst met de allergenen in onze gerechten. Die kun je vinden in de Downloads. Daarmee kun je gemakkelijk gerechten kiezen die deze allergenen niet bevatten. Wij helpen je graag bij het samenstellen van je menu.
Heeft Restaurant Jun ook vegetarische of veganistische opties op het menu?
Ja, Restaurant Jun heeft een vegetarische rijsttafel en bij de keuzemenu's kun je ook diverse vegatarische gerechten kiezen. Dus ook vegetariiërs kunnen genieten van een heerlijke Indonesische maaltijd. Ook voor veganisten zijn er diversie opties.
Biedt Restaurant Jun ook afhaal- of bezorgopties?
Restaurant Jun biedt ook afhaalmaaltijden tussen 16:00 en 21:00. Als je van te voren even belt naar +31 20 7859185 en je bestelling doorgeeft, dan staat die op het gewenste tijdstip voor je klaar en hoef je niet te wachten. Het restaurant heeft geen bezorgopties.
Biedt Restaurant Jun ook cateringdiensten voor evenementen of feesten?
Nee, Restaurant Jun biedt geen cateringdiensten.
Mag mijn hond mee in het restaurant?
Dit is helaas niet toegestaan vanwege onze open keuken. Hulphonden mogen uiteraard wel naar binnen.